Na pobočku v:
Olomouc
Klíčové odpovědnosti na dané pozici:
- profesionální vyřízení požadavků zákazníka
- poskytování informací veřejnosti verbálně a písemně přímo na informační přepážce i prostřednictvím komunikačních prostředků ( telefon, email ,… ) v českém i cizím jazyce
- zajišťování maloobchodního prodeje zboží
- zabezpečování a plnění role “zelené linky” – podávání informace o aktuálních kurzech, produktech a službách
- získávání a zpracování obchodních zákaznických dat zákazníků pobočky
- udržování definovaného vzhledu pobočky
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- komunikační dovednosti a příjemné vystupování pro práci s lidmi
- dobrou znalost regionálního prostředí a historie regionu
- všeobecný přehled, obecné zeměpisné znalosti, logické myšlení, pečlivost
- finanční i trestní bezúhonnost
- znalost práce s PC
- praxe s finanční hotovostí výhodou
- jazykové znalosti – AJ – středně pokročilý ( B 2 )
Nabízíme:
- zázemí silné a stabilní společnosti
- samostatnou práci
- dobré finanční ohodnocení
- práci s lidmi
- práci na DPP